לפרטים נוספים

על הפרויקט

קידום אורגני וקידום כנסים ובית הספר של מכון הייצוא

 

במסגרת העבודה לקידום הכנס הבינלאומי לביטחון מולדת Homeland Securityב-  יצרנו קבוצת דיון בלינדקאין המתמקדת  בעולם התוכן הקשור לכנס ובמקביל בקידומו הישיר מול חברי הקבוצה תוך הגדלת מס' חברי הקבוצה באופן שוטף. העבודה התבצעה באמצעות שימוש בחשבונות של מס' אנשי קשר מתוך הארגון ויצירת קשרים עם אנשי קשר מתוך החברות המציגות בכנס. העבודה כללה רעיונות עם נציגי החברות, יצירת תוכן מקורי, פנייה לקהל היעד באמצעות פעילות בזירות דיון אחרות והזמנתם לקבוצת הדיון של הכנס.

הפעילות החלה בשנת 2010 ונמשכת עד היום.

 

מידע נוסף

תחומים: 
לינקדאין, גוגל
שם הלקוח: 
מכון הייצוא הישראלי