לפרטים נוספים

בלוג

8.3.15 תועלות השיווק בפלטפורמת המדיה החברתית - פייסבוק ן הילה ברוצקי

כיום המדיה החברתית ובפרט פייסבוק, הינה כלי בלתי נפרד באפשרויות הפרסום והשיווק הקיימות עבור מותג או חברה. זו נקודת מפגש וירטואלית בה הגולשים הם בעצם חברים.

נכון להיום, תחילת שנת 2015, נתונים מצביעים על כך שבישראל ישנם מעל 3.5 מיליון משתמשים, כשבממוצע נכנסים פעם ביום ולמשך חצי שעה. בקלות אפשר להבין כי זמני השהייה בפייסבוק עצומים, ואצל מרבית הגולשים הוא נמצא פתוח ברקע, זו חשיפה שאתם לא יכולים לוותר עליה. בפייסבוק, להבדיל מאפשרויות הפרסום כמו טלוויזיה, רדיו ודפוס, ניתן לפלח את קהל היעד לפי אזור מגורים, מין, שפה ותחומי עניין. המשך לקרוא >

 

7.7.14  10 טיפים למסע פרסום מוצלח בגוגל אדוורדס | רועי גרינפלד

1. קמפיין ברשת החיפוש של גוגל: קודם כל יש לכבות את רשת התוכן. יש לשלול בשלב זה את רשת הGDN. זאת מכיוון שאם אינכם בקיאים בכיצד מערכת הGDN עובדת, אתם תמצאו את עצמכם מוציאים המון כסף לחינם.

2. יש לקבוע תקציב יומי ועלות מקסמילית לקליק (CPC) בעבור מילות המפתח. תקציב יומי יבטיח שלא תוציאו יותר כסף ממה שתכננתם ביום נתון. בנוסף, יש לקבוע את העלות המקסימלית לקליק בעבור כל מילת מפתח. מחיר העלות המקסימלי CPC מאפשר לכם לקבוע את המחיר הגבוה ביותר שאותו תשימו לביד של מילת מפתח ספציפית...המשך לקרוא>

 

17.7.12 קורס קידום אתרים מקיף וייחודי מסוגו בארץ | אמיר ב

בפוסט קודם כתבתי על איך לבחור קורס קידום אתרים ודרכים להשתלב בשוק הקידום בישראל ומאז הופיע קורס חדש ושונה מהקרוסים לקידום הקיימים בשוק ולכן אני מרחיב את מה שכבר כתבתי בפוסט המקורי. כפי שציינתי כבר הדרכים להשתלב בתחום הקידום בארץ הם להיות קשור לתחום השיווק או הפיתוח באינטרנט ומשם להסב את עצמך לתחום הקידום כשכבר יש לך ידע רב בנושא או להתחיל ללמוד מהבסיס. הבעיה המרכזית בלהתחיל מהתחלה וללמוד הכול היא שלרוב חסרה הבנה עמוקה ואמיתית של מה זה מנוע חיפוש, מה הוא מחפש, איך בנויים אתרים, איך בכל תחום שונה גם אופן העברת האינפורמציה של אתר וכו'.... המשך לקרוא>     

22.11.12 איך לבחור קורס קידום אתרים ודרכים להשתלב בשוק הקידום בישראל | אמיר ב

כיום כשתחום הקידום אתרים, או יותר נכון לומר אופטמזציה של אתרים למנועי חיפוש (SEO = search engine optimiztation)   נפוץ ופופולארי יותר לעומת שנים קודמות שתחום זה היה משויך רק לאתרים מסחרים. היום הרבה מאוד בעלי, מפעלי ומנהלי אתרים מבינים את החשיבות של להיות נוכח בתוצאות חיפוש למונחים שקשורים למה שאתה משווק, מייצר, נותן שירות עבורו או מידע שחשוב לך שתהיה לו חשיפה אופטימאלית. לכן גם אתרים שהם לא אתרים מסחריים או חניות מכוונת שמרוויחות ישירות ממכירות באינטרנט מייחסים חשיבות רבה להיות הכי נגישים לגולשים.... המשך לקרוא>

19.8.2010 שאלות ותשובות בנושא קידום ממומן ביו-טיוב – וידיאו פוסט רביעי | רועי ותומר

רועי ותומר מסבירים על פרסום ביו-טיוב... המשך לקרוא>

 

14.2.2010 שאלות ותשובות בנושא קידום ממומן בגוגל – וידיאו פוסט שלישי | רועי ותומר

רועי ותומר עונים על שאלות שלכם בנושא קידום ממומן בגוגל ושיווק באינטרנט.

בפרק זה התמקדנו בנושא של גוגל אנליטקס תוכנת ווב אנליטקס של גוגל שבעזרתו ניתן לנתח את הנתוני טראפיק באתר,

אנו מדברים גם על אחוזי נטישה מאתר, איך מודדים ומה נחשב אחוז נורמלי, בנוסף רועי ותומר מסבירים איך קובעים ומגדירים יעדים לאתר שלנו... המשך לקרוא>

 

20.12.2009 שאלות ותשובות בנושא קידום ממומן בגוגל – וידיאו פוסט שני | תומר ורועי

רועי ותומר עונים על שאלות שלכם בנושא קידום ממומן בגוגל.

בפרק זה: מה הוא – managed placements או מה ההבדל בצורות הפרסום ברשת התוכן של גוגל.

איך ניתן לקבוע פרמטרים להצלחה או אפקטיביות בקמפיין פרסומי. ומה חדש בפרסום ביוטיוב...המשך לקרוא>

 

30.11.2009 שאלות ותשובות בנושא קידום ממומן בגוגל – וידיאו פוסט ראשון | תומר ורועי

רועי ותומר עונים על שאלות שלכם בנושא קידום ממומן בגוגל... המשך לקרוא>