לפרטים נוספים

שיפור יחס ההמרה

לצד העיסוק באיך להביא יותר תנועה? מכירות או לידים לאתר שלנו, יש לבדוק שתהליך ההמרה אשר בו מבקר הופך לליד או קניה הוא קל ויעיל, המדע של שיפור המרה נקראת. Conversion Optimization. 
עומס המידע באינטרנט, מיקום כפתורי גלישה קריטיים, אלמנטים גראפיים נוספים שמופעים על המסך, תוכן שאינו כתוב שיווקית נכון  ועוד הינם רק חלק מסיבות של חוסר המרה גולש לביצוע המטרה שתכננו שיעשה.
 ב-ClickWise מבצעים ניתוח מתודולוגי של הנתונים וומפיקים מסקנות אופרטיביים, המאפשרים שיפור יחס המרה, כלומר, שיפור היחס בין עלות הבאת גולש לאתר לבין הפיכתו למטרה לשמה אנו פועלים:
טופס הרשמה לאתר, ליד, מכירה בפועל , הורדת תוכנה ועוד.
משתמשים בכלים מקצועיים כגון: Web Analytics Webtrends ,ClickTracks , ואחרים לצורך ניתוח מעמיק ולשיפור יעילותו של הקמפיין.

שיפור יחס ההמרה

תוצאות שאנו משיגים

  •     שיעורי המרה גבוהים  של הגולשים עם המטרות שהצבנו.
  •     איתור נקודות כשל וחוסר יעילות באתר במונחי החזר השקעה ROI.והתווית דרך לתיקונם.
  •     הגדלת משתמשים חדשים וחוזרים. 
  •     חווית גלישה חיובית.
  •     זמני שהייה ארוכים באתר.
  •     שיעורי ההמרה של טפסי ההרשמה.

הניסיון הרב שנצבר ב- clickwise ברבות השנים והידע הרב בהבנת נבכי תורת קידום האתרים  מהווה תשתית רחבה לניתוח ושיפור יחס המרה באתרי האינטרנט.

 

נוכל להרחיב בשיטות המרה הנותנות ערך לכסף שלכם בשיחה אישית. השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר ונציגנו יחזרן אליכם בהקדם!