לפרטים נוספים

פרסום ב- YouTube

YouTube הינו אתר הווידאו הגדול בעולם ומנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל. רק בישראל יש לו למעלה מ-3.5 מיליון משתמשים שונים (מקור – גוגל ישראל).הפרסום בYouTube- היא דרך יעילה וחדשנית יחסית המאפשרת לפרסם אתר, מוצר, בית עסק או שירותים שונים, בדרך חדשה ויצירתית.

 מדוע כדאי לפרסם בYouTube-? 

  • עלות הפרסום בה נחשבת נמוכה להקלקה ולחשיפה ומכך גם לתשואה גבוהה על ההשקעה.
  • הפרסומות שתשתלו בסרטונים או בבאנרים שילוו סרטונים תופסות בYouTube- תשומת לב רבה, כיוון שהעין של הצופה ממוקדת בסרטון וקל מאוד למשוך את תשומת לבו לפרסום שפותח את הסרטון או מככב לצידו.
  • YouTube הוא נכס בעל ערך המסייע בין היתר להבאת תעבורה אל אתר האינטרנט שלך.
  • פועל בפלטפורמות מגוונות: דסקטופ, טאבלט, סלולרי.

YouTube מציע את רוב האפשרויות המסורתיות למיקוד לתוכן:
- מיקוד לפי מילות מפתח
- מיקוד לפי הקשר
- גיל
- מין
- מיקום
- העדפת שפה

סוגי מוצרי פרסום בYouTube-

YouTube מציעה למפרסמים שלל אפשרויות קידום ממומן כך שכל אחד יכול לבחור את הפלטפורמה המתאימה לו בהתאם לרמת התקציב ולמטרות של הקמפיין:
In-Search – מודעה אשר תופיע כאשר משתמש יחפש תוצאות של סרטונים בתוך YouTube (די מזכיר את הפעילות בשימוש בחיפוש בגוגל). בדרך כלל מחיר הקליק בה יהיה הגבוה ביותר.
In-Display – מודעה אשר תופיע לצד סרטונים רלוונטיים או בתוך הסרטונים עצמם.
In-StreamTrue View - אלו סרטונים שמתחילים לרוץ באופן אוטומטי לפני סרטונים אחרים ב-YouTube כאשר למשתמש יש אפשרות לדלג על הסרטון בתוך חמש שניות.

True View הוא סוג פרסום שמאפשר למודעה להופיע לפני שהסרטון המבוקש מתחיל והתשלום מתבצע רק אם הגולש מגיע לצפייה בסרטון באורך 30 שניות או צופה בפרסומת עד סופה. כמו כן, ניתן להעלות לצד הסרטון באנר, והתשלום על כך מחושב לפי כל הקלקה על הבאנר.
 

לסיכום, אם נשמור על הכללים הפשוטים וניקח בחשבון את תרומתו הרחבה של פורמט זה למסע הפרסום, נוכל למצות את מלוא הפוטנציאל מהפורמט היעיל ביותר היום לפרסום וידיאו ברשת.

לעוד פרטים, צרו עמנו קשר בנושא שילוב פרסום בyou tube בערוצי הפרסום הדיגיטליים שלכם.

  • Facebook
  • Linkedin
  • Google+

לפרטים נוספים

 

בית צרפת, האומנים 2
תל אביב, ישראל
מיקוד 67897
דוא"ל: info@clickwise.co.il
טלפון: 03-5631376
פקס: 03-5631331