לפרטים נוספים

שיווק בפייסבוק - עוד צעד חכם לעבר המטרה שלכם

משנת 2012, פייסבוק הפכה להיות אפיק פרסום נוסף ויעיל שכל עסק היום, מרגיש שהוא חייב להיות נוכח באמצעות פרסום ושיווק בערוץ זה של פרסום. על פי חוקיי פייסבוק, חל איסור לנהל פרופיל אישי לעסק ורצוי כי כל בעל עסק יפתח עמוד אוהדים שהוא בעצם הערוץ העסקי.

 

כיצד לנהל נכון את עמוד הפייסבוק שלכם?

ישנם יתרונות גדולים בפרסום ושיווק בפייסבוק, אך העלאת תמונה וכמה פוסטים, אינם יספיקו. בכדי להגיע לתוצאות טובות בשיווק בפייסבוק, יש צורך להסתייע בחברה מקצועית בעלת ניסיון. בקליק וויז, אנו דואגים, לתוכנית עבודה מפורטת בעלת ראיה שנתית. בהתאם לכך אנו גוזרים את התכנים, הפעילויות והקמפיינים של המותג בפייסבוק, ליצירת עניין ואפקטיביות מקסימלית שתביא לחשיפה, שיתופים מרבים וקשר רציף עם אוהדי העמוד.

 

קידום ממומן בפייסבוק על ידי SMO Company   -  כיצד זה מתבצע?

זוהי אחת הדרכים היעילות לפרסום, היות ומדובר במערכת שהיא פשוטה להפעלה. הפרסום בפייסבוק הוא זול יחסית. אך עם זאת יש לדעת, כי אם לא מבצעים קמפיין לפי חלוקה מתאימה ושימוש בפונקציות השונות, המדדים יהיו נמוכים. מודל הפרסום בפייסבוק,  הינו על פי חשיפה או הקלקה, ממש בדומה ל- קידום ממומן  (ppc ) בגוגל.

 

הגברת החשיפה בפייסבוק - SMO 

בקמפיין ממומן ברשת, ישנה אפשרות גם של קידום פוסטים להגברת החשיפה ומודעות בתשלום. הרשת, מאפשרת לכם לקדם את הפוסטים והמודעות בעמוד המותג באופן אוטומטי. הקידום שלכם יהיה בהתאם לפרסום הכולל של המותג. בהשקעה נמוכה יחסית תוכלו להגדיל את החשיפה, ה -reach  ועוד פרמטרים.

 

החשיבות של חברה מקצועית שתנהל עבורכם קידום ממומן בפייסבוק - Professional SMO Company 

על מנת שתנהלו את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר, יש ליצור תוכנית אסטרטגיה ובה חלוקה לפי קמפיינים קטנים וגדולים, יש לעקוב אחר הקידום לפי בסיס יומיומי ואף לעקוב אחר השינויים, החידושים והתנאים המגבילים שמציבה ענקית הרשת החברתית - פייסבוק.
 

אנו ב-Clickwise    נלווה אותך לאורך כל הדרך עד להצלחה העסקית של הפרויקט.

  • Facebook
  • Linkedin
  • Google+

לפרטים נוספים

 

בית צרפת, האומנים 2
תל אביב, ישראל
מיקוד 67897
דוא"ל: info@clickwise.co.il
טלפון: 03-5631376
פקס: 03-5631331