לפרטים נוספים

על הפרויקט

קידום מתחם שרונה מרקט תל- אביב, המרכז הקולינרי המקורה הגדול בישראל

במסגרת העבודה לקידום המתחם לקראת השקתו המתוכננת בסוף קיץ 2014 אנו פועלים במס' זירות במקביל על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. קידום אורגני, במקביל לקידום ממומן ופעילות בפייסבוק וביו טיוב מובילים לחשיפה גדולה ומתמשכת של המותג עוד לפני פתיחתו הרשמית. 
עמוד הפייסבוק של המתחם היווה אתגר היות והמוצר הסופי עדיין בשלבי הקמה ולכן העמוד הוקם סביב עולם התוכן של המותג - גורמה, לייף סטייל והשראה משווקי האוכל המובילים בעולם.

מידע נוסף

תחומים: 
פייסבוק, גוגל , יו-טיוב
שם הלקוח: 
שרונה מרקט