10 טיפים למסע פרסום מוצלח בגוגל אדוורדס
1. קמפיין ברשת החיפוש של גוגל (קידום ממומן) : קודם כל יש לכבות את רשת התוכן. יש לשלול בשלב זה את רשת הGDN. זאת מכיוון שאם אינכם בקיאים בכיצד מערכת הGDN עובדת, אתם תמצאו את עצמכם מוציאים המון כסף לחינם.
2. יש לקבוע תקציב יומי ועלות מקסמילית לקליק (CPC) בעבור מילות המפתח. תקציב יומי יבטיח שלא תוציאו יותר כסף ממה שתכננתם ביום נתון. בנוסף, יש לקבוע את העלות המקסימלית לקליק בעבור כל מילת מפתח. מחיר העלות המקסימלי CPC מאפשר לכם לקבוע את המחיר הגבוה ביותר שאותו תשימו לביד של מילת מפתח ספציפית.
3. תכננו מסעות פרסום שונים לקהלי יעד שונים – פלחו את קהל היעד שלכם. אם יש לכם יותר מקהל יעד אחד (גילאים שונים, תחומי עניין שונים וכד'), תכננו לכל קהל יעד מסע פרסום בנפרד, עם מונחים מותאמים ומודעות מותאמות. כך תיצרו חשבון מאורגן וקל לניהול, וכך תוכלו לשפר את ציון האיכות שלכם. ציון איכות גבוה יותר יאפשר לכם לקבל תמורה גבוהה יותר לכספכם.
4. יש לחלק את מילות המפתח לקבוצות מודעות (ad group) . אם תשימו את כל מילות המפתח שלכם בקבוצת מודעות אחת, יהיה קשה מאד לכתוב מודעה שתהיה מותאמת לכל מילות המפתח. זה יקטין את יחס ההקלקות שלכם (CTR) ויגרום לכם לשלם יותר בעבור כל קליק. כאשר יהיו מספר קבוצות מודעות, תוכלו לנסח מודעה ייעודית עבור אותם מילות מפתח אשר בקבוצת המודעות.
5. זהו מילים בעלות CTR גבוה וחפשו מילים נרדפות ומשלימות למילים אלו. אלו יניבו תוצאות טובות בעלות נמוכה.
6. עשו מבחני ספליט (Split testing) ע"י הרצת לפחות שתי מודעות במקביל. תמיד תריצו לפחות 2 מודעות במקביל בכדי לוודא שאתם ממשיכים להגדיל את ה CTR-של המודעות שלכם. עם CTR גבוה יותר, אתם תשלמו פחות בעבור כל הקלקה.
7. ניסוח מודעות - מקמו את מילות המפתח שלכם בכותרת ובתיאור של המודעות שלכם. כך תשפרו משמעותית את ה- CTRשלכם, שיוביל לעלות נמוכה יותר בעבור כל הקלקה.
8. מילות מפתח שליליות - אם אתם חושבים על מילת מפתח שיכולה לגרום למודעות שלכם להופיע אך היא לא קשורה לקמפיין שלכם, וודאו שאתם שמים אותה כמילת מפתח שלילית, כך המודעה שלכם כך המודעה שלכם לא תיחשף לאחר חיפוש של מונח שלילי זה.
9. השתמשו ב-Sitelinks - הוספת Sitelinks תאפשר לכם לכלול קישורים לדפים נוספים באתר שלכם. חשוב כי כל קישור יפנה לדף נחיתה אחר באתר.
10. והכי חשוב, בצעו מעקב יומיומי אחר ביצועי מסע הפרסום שלכם. הקדישו זמן רב לניתוח החשבון וייעולו.
בהצלחה!