לפרטים נוספים

Web analytics

דוחות וגרפים יפים הם לא מה שאנחנו מוכרים, אחרי שנים של הפניית טראפיק לאתרים של לקוחות שלנו רכשנו הרבה נסיון בלמדוד ולשפר את התנועה.

לפני שעוסקים באיך להביא יותר תנועה, מכירות או לידים לאתר שלנו, אנו צריכים לבדוק שתהליך ההמרה אשר בו מבקר הופך לליד או קניה הוא קל ויעיל, המדע של שיפור המרה נקראת Conversion Optimization.

ClickWise מעמידה לרשות לקוחותיה כלים דינאמיים מתקדמים המאפשרים בקרה ומדידת תוצאות ושיפור של יחסי המרה באתר.

ClickWise עושה שימוש ב Web Analytics ,כלי שיווקי שמאפשר למדוד, להבין ולשפר את ביצועי האתר. באמצעות כלי זה, אנו מספקים ניתוח מתודולוגי של הנתונים והפקת מסקנות אופרטיביות, המאפשרת שיפור יחס המרה, כלומר, שיפור היחס בין עלות הבאת גולש לאתר לבין הפיכתו לליד,ושיפור יחס ההמרה שבין ליד או הרשמה לאתר לבין מכירה בפועל.

לרשותנו עומדים כלים נוספים כדוגמת Webtrends ,ClickTracks מערכות אלו מספקות את התשתית הדרושה לניתוח מעמיק ולשיפור יעילותו של הקמפיין.

כלי הניתוח מאפשרים

  • שיפור יחסי המרה
  • זיהוי נקודות כשל וחוסר יעילות באתר במונחי החזר השקעה ROI.
  • פילוח מספר כניסות לאתר ומעקב סטטיסטי אחר:
  • משתמשים חדשים וחוזרים, ערוצים מרכזיים מהם מגיעה התנועה
  • פופולאריות מילות מפתח
  • מעקב אחר לידים ומכירות
  • פופולאריות דפי הנחיתה.
  • שיעורי ההמרה של טפסי ההרשמה.

Web analytics