סיפורי הצלחה
גידול שנתי של כ-20% בתנועת המבקרים האורגאנית באתר האינטרנט בשנת 2013 .הפחתת עלויות הקלקה בקמפיינים של גוגל אדוורדס.עליה של 36% בכמות הלידים, גידול של כ- 15% ביחס ההמרה והפחתה שנתית של עלות לליד בכ- 7% באמצעות ניהול פרסום חכם. |
||
גידול שנתי של כ-22% בתנועת המבקרים באתר האינטרנט בשנת 2013 . |
||
בקמפיינים שנעשו בשנת 2013 קיימת עליה של -360% בכמות הלידים וירידה של 40.50% בעלויות הליד. בנוסף, עלייה של 31.19% באחוזי ההמרה והפחתה של 21.95% בעלויות ההקלקה. |
||
גידול שנתי של 51% בתנועת המבקרים האורגאנית באתר בשנת 2013. |
||
גידול של 72% בתנועת מבקרים אורגאנית בשנת 2013 . |
||
גידול שנתי של 69 % בתנועת המבקרים האורגאנית בשנת 2013. | ||
גידול של 32% בתנועת מבקרים אורגאנית בין בשנת 2013 . |
||
בקמפיינים שנעשו בשנת 2013 ישנה עלייה בגובה 1659% בכמות הלידים והפחתה של כ- 91%בעלות הליד , בנוסף, עלייה בגובה 1250% באחוזי ההמרה ועלייה של 32.97% באחוזי הקלקה. |