לפרטים נוספים

תועלות השיווק בפלטפורמת המדיה החברתית - פייסבוק ן הילה ברוצקי

כיום המדיה החברתית ובפרט פייסבוק, הינה כלי בלתי נפרד באפשרויות הפרסום והשיווק הקיימות עבור מותג או חברה. זו נקודת מפגש וירטואלית בה הגולשים הם בעצם חברים.

נכון להיום, תחילת שנת 2015, נתונים מצביעים על כך שבישראל ישנם מעל 3.5 מיליון משתמשים, כשבממוצע נכנסים פעם ביום ולמשך חצי שעה. בקלות אפשר להבין כי זמני השהייה בפייסבוק עצומים, ואצל מרבית הגולשים הוא נמצא פתוח ברקע, זו חשיפה שאתם לא יכולים לוותר עליה. בפייסבוק, להבדיל מאפשרויות הפרסום כמו טלוויזיה, רדיו ודפוס, ניתן לפלח את קהל היעד לפי אזור מגורים, מין, שפה ותחומי עניין. הפילוח  במדיה החברתית ממוקד ומדויק לקהל המטרה. כאשר מותג עם תקציב לקמפיין קטן או גדול, מעוניין לפרסם ולקדם את החשיפה של מוצריו או השירות אותו הוא מספק, פייסבוק מציעים פתרון שימושי לכל אחד. ניתן לפרוס תוכנית קמפיינים רבעונית או שנתית בעלות של כמה מאות אלפי שקלים, לעומת עשרות ומאות אלפי שקלים בכל כלי פרסומי אחר. חשיפת המותג באמצעות קמפיינים ומודעות ממומנות אפשרית גם בתקציב מינימלי, אלו יגדילו את החשיפה למותג ואת מספר החברים בעמוד בעלות נמוכה יחסית מאשר קמפיינים במדיה המסורתית.

בשימוש נכון בפלטפורמת פייסבוק ניתן ואף מומלץ לייצר לידים ע"י פעילויות מגוונות המניעות לפעולה מצד הגולש והטבות מיוחדות ובלעדיות לריכוז כתובות מיילים של חברי העמוד. שימוש במידע זה פותח בפני המותג אפשרויות נוספות המחברות בין העולם הווירטואלי לבין העולם המציאותי ומחזקות את הלויאליות של הגולשים, מה שיביא לשגרירי מותג נבחרים, עליהם נפרט בהמשך. בנוסף, אנחנו ממליצים מידי פעם להפנות את הגולשים מפייסבוק לאתר הבית, מה שיעצים את הטראפיק באתר וייתן הזדמנות לגולשים להיחשף לתוכן נוסף.

פרופיל עם הרשאה לניהול העמוד בפייסבוק (אדמין), יכול ליצור ניתוח נתונים אשר בעזרתו יפיק תובנות לתכנים שוטפים בעמוד, קמפיינים ופוסטים ממומנים. נתונים, כמו מספר החברים (מצטרפים חדשים ונוטשים), מהו פוטנציאל החדירה, החשיפה למספר הגולשים, המעורבות ועוד יעזרו לנו להסיק מסקנות בנוגע לרלוונטיות התוכן השיווקי והאסטרטגי של המותג ברשת ועל התאמת הפעילויות לקהל החברים שלנו.

מומלץ להתאים את השימוש באתר הבית של המותג/חברה לסלולר, על מנת שחווית הגלישה תהיה קלה וברורה, ניתן לראות מנתוני פייסבוק, כי רובו המכריע של הגולשים נמצאים בסלולר.

בנוסף תוכלו עוד למצוא שפייסבוק מספקים לכם הצצה למתחרים שלכם ע"י בחירה בעמודים שנמצאים באותה הקטגוריה שלכם.

אז היום בפייסבוק יש לנו שפע של אפשרויות שבעזרתן כל מותג יכול בליווי תוכן שיווקי חכם להגיע ולהגדיל את קהל היעד שלו, רק מומלץ לקחת כמה רגעים כדי שנוכל לסדר את כל האלמנטים שברשותנו. 

  • Facebook
  • Linkedin
  • Google+

לפרטים נוספים

 

בית צרפת, האומנים 2
תל אביב, ישראל
מיקוד 67897
דוא"ל: info@clickwise.co.il
טלפון: 03-5631376
פקס: 03-5631331